Venosa Beach Resort


Yaşadığımız topraklar, bilirsiniz ki neredeyse tüm uygarlıklara ev sahipliği etmiş, tarihi saklayan; en güzel denize, kuma, güneşe sahip coğrafyadadır. Beach Resortlerden Beach Club Hotellere ve Tatil köylerine çok fazla sayıda ekonomik otel seçeneğimiz vardır. Özellikle kıyı bölgelerimizde tatile çıktığınız zaman mavinin yeşille, tarihin günümüzle kesiştiği noktada bulunursunuz. İşte Didim de bu noktalardan biri; Didim otelleri de sizin bu noktada en keyifli dakikalarda buluşabilmenizi sağlayan mekânlardır. Didim otelleri çoğu, özellikle Venosa Beach Resort, o mavinin açık tonunu taşıyan suyuna nazır yerlerde kurulmuş; kolayca kumlara ayak basabileceğiniz mesafededir. Özellikle Venosa Beach Resort her dakikanıza denizi sığdırabileceğiniz bir oteldir. Didim otelleri arasında tüm “en”leri taşıyan Venosa Beach Resort gerçekten en unutulmaz tatili yaşamanızı sağlayacaktır.


Venosa Beach Resort denize sıfır mesafede bulunmasıyla öncelikle sizi mest edecektir. Venosa Beach Resort kapısından bir adım atınca kendinizi yeşillikler içinde ve yeşilin bitiminde ise incecik kumlarda bulacaksınız. Venosa Beach Resort sayesinde kalabalıklar içinde değil dalga seslerini duyabileceğiniz bir sessizlik eşliğinde denize girebileceksiniz. Özel plajı yanında kapalı ve açık yüzme havuzları, su kaydırakları da Venosa Beach Resort içinde eğlencenizi tamamlayacaktır. Didim otelleri içinde en çok tercih edilen ucuz oteller arasında olan Venosa Beach Resort ile aklınızın ucundan geçirebileceğiniz her türlü rahatlık kapınızın önünde sizi bekliyor olacak. İtalyan, Türk mutfakları gibi mutfakları açık ve kapalı restoranlarında sunan, günün neredeyse her saatinde açlığınızı bastırabileceğiniz seçeneklerle karşınıza çıkan bir oteldir.

Uzun bir tatili Didim otelleri arasından ayarlamış olduğunuz Venosa Beach Resort ile geçirirken tabi ki deniz, güneş, kumlar güzeldir; ancak farklılık da isterseniz uzun yaz günlerinde. Bu farklılığı Venosa Beach Resort bünyesindeki su sporları, tenis kortu ve masa tenisi gibi aktivitelerle yaşayabilirsiniz. Didim otelleri arasındaki Venosa Beach Resort ile bunun dışında hamam, sauna ve buhar odası ile de rahatlığın zirvesine ulaşabilirsiniz. Gecelerinizi ise Venosa Beach Resort bünyesinde bulunan gece kulübü, animasyon programları ile yerli ve ithal içkileriniz eşliğinde eğlenerek geçirebilirsiniz.  Bu yazı göz zevkinize hitap eden Didim otelleri arasından Venosa Beach Resort ile düşleyin, dimağınızdan silinmeyecek bir tatil yaşayın.